♥kikó♥

Az életem mindenapjáról szól ez a blog.

Friss topikok

Linkblog

korizás Werával + 1 Cica...♥

2010.03.07. 16:23 | Kiss me24 | Szólj hozzá!

 Ma olyan szép idővolt, hogy  mondt az egyik bnőm, hogy mennyünk el görkorizni              délután.

  Ebédre borsó leves és hagymástört krumpli volt csirke saslikkal.

  Nagyon finom volt...:D

  Kb. úgy 15-30 körül inultam át a Werához, hogy akkor mennyünk korizni.

 Napszemüfvegben, mert annyira szép volt az idő még kabátot sem akartam először fel  venni.

 Wera még soha életében nem korizott máig úgyhogy szép lassan mentünk..:S

 30 perc volt kb. mire egy utccát megtettünk.

 Már indultunk haza felé és el kezdett szakadni a hó.

 Nagyon hideg volt  és csak kv. 1,5 órát voltunk kinnt de szét fagytunk.

 Wera azt mondta, hogy lehet többet nem is fog korizni mert annyira lassan ment neki...:S

 De szerintem ügyes volt...:D

 Olyan cuki ez a cica.

 Nekem is kell egy ilyen.
 Pedig nem is szeretem őket annyira inkább kutya párti vagyok.
 De azért egy ilyet el fogadnék, mondjuk csak addig amíg kicsi.
 Na mi1 ez az első kép amit beillesztettem.:D ♥
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztina24.blog.hu/api/trackback/id/tr281816471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása